شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

آگهی مزایدات موسسه کوثر

۸۸۴ بازديد
مرکز فرآوری اطلاعات ایران تندر با عنوان پایگاه اطلاع رسانی مناقصات مزایدات کشور جدیدترین آگهی مزایدات موسسه کوثر را در وب سایت خود ارائه میدهد .
فرصت های مرتبط با کسب و کار شما اعم از مناقصه،مزایده،استعلام بها براحتی از دست می روند اگر برای دریافت جامع ، روزانه ، تفکیک شده و تخصصی آنها اقدامی نکنید!
در بازار فعلی ، مدیریت هوشمند و رعایت اصول تجارت را جدی بگیرید.
ایران تندر یک پایگاه جامع برای یافتن فرصت‌های جدید کسب‌و‌کار است. ما با نشر سریع و جامع آگهی‌های مناقصه، مزایده و استعلام بهاء و ... به شما کمک می‌کنیم در سریع‌ترین زمان بازار هدف خود را شناسایی کنید. از این پس می‌توانید تمامی آگهی‌های منتشر شده مربوط به حوزه فعالیت خود را بصورت دسته‌بندی شده و در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق سایت ، ایمیل ، اپلیکیشن موبایل،پیام کوتاه،نمابر دریافت کنید
نمونه اطلاع رسانی آگهی مزایدات موسسه کوثر:
مزایده سهام
مزایده فروش محصول کیوی



ارسال روزانه، تخصصی ، جامع و تفکیک شده اطلاعات مرتبط با کسب و کار شما اعم از مناقصه،مزایده،استعلام بها در دو نوبت صبح و عصر
جهت اطلاع از آگهی مزایدات موسسه کوثر جامع و بروز به سایت ثبت نام در سامانه مناقصات و مزایدات ایران تندر مراجعه نمایید.
www.irantender.net
www.etender.ir
2177582924
09198101572
 

روش تبدیل صفحه کلید به موس در ویندوز 10

دلایل زیادی وجود دارد که شما می خواهید در ویندوز 10 ، برای کنترل نشانگر ماوس از صفحه کلید استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر کار ماوس روی دسکتاپ شما متوقف شود ، صفحه لمسی روی لپ تاپ شما ناگهان خراب می شود ، یا نمی توانید از ماوس استفاده کنید پس استفاده از کلیدهای صفحه کلید بهترین جایگزین برای شماست.

دلیل آن هر چه باشد ، ویندوز 10 با ویژگی Mouse Keys ارسال می شود که به شما این امکان را می دهد از صفحه کلید عددی برای حرکت ماوس و همچنین انجام کارهایی مانند کلیک ، دوبار کلیک ، باز کردن منوهای زمینه ، انتخاب و موارد دیگر استفاده کنید .

در این راهنمای ویندوز 10 ما شما را در مراحل مختلف همراهی می کنیم تا ویژگی Mouse Keys را برای کنترل ماوس با صفحه کلید عددی فعال کنیم.

  • نحوه فعال کردن ویژگی Mouse Keys با استفاده از Settings
  • روش فعال کردن ویژگی Mouse Keys با استفاده از Control Panel
  • روش حرکت اشاره گر با استفاده از صفحه کلید در ویندوز 10
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.